
Des de Dhara volem oferir la nostra manera de fer teràpia a tothom. Per això em engegat els "DISSABTES DE DHARA" que són tallers puntuals de tres hores que portarem els terapeutes que formem aquest centre, de manera que siguin projectes des de vessants diferents tant en lo teòric com en lo funcional. Estem convençuts que la riquesa provee de la unió de lo divers.
El denominador comú de tots aquests tallers és aconseguir que el nostre cor sigui més gran, que les nostres accions parteixin de la llibertat i la responsabilitat i que tinguem una comprensió més completa de la nostra realitat.
Aquests són els tallers que Dhara oferirà cada primer dissabte de mes. Picant sobre el nom de cada taller podreu obtenir més informació:
5 d’abril
11.00 CUIDANT EL NEN INTERIOR
Amb Oscar Pont i
Helena Sagristà
Con Ada Pascual y
Carolina Medeiro
3 de maig
Amb Oscar Pont i Mª Mont Llosas
17.00 EN CONTACTO CON MI CUERPO.
Con Angela Corrales y Mª Mont Llosas
7 de june
Con Ferran Lugo y
Carolina Medeiro
Amb Sílvia Kötz i Susana Moore
5 de juliol
Con Mercè Soler y
Fabiana Pérez Marset
17.00 CONÈIXER EL MEU POTENCIAL PROFESSIONAL:
"Connectar amb la il·lusió i l'entusiasme i generar més abundancia"
"Connectar amb la il·lusió i l'entusiasme i generar més abundancia"
Amb Gemma Sala i Martí López
2 d’agost
Con Diego
Bartholomew y Ferran Lugo
Con
Angela Corrales y Ferran Lugo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada